Cograts diucapkan kepada TOMOK kerana telah menjadi juara ONE IN THE MILLION (OIAM) musim ke 3 dan membawa pulang RM1 juta dengan lagu ciptaan Aubrey Suwito,Rindu Ku Terhenti, yang dicipta khas untuk Tomok.

Tomok telah berjaya mengalahkan Aweera dan Esther. Ini bermakna Tomok telah menjadi juara LELAKI yang pertama untuk pertandingan One in the Million, dimana juara One in the Million (OIAM) sebelum ini merupakan perempuan iaitu Suki dan juga Ayu.


Peluang yang kedua yang diberikan oleh rakyat Malaysia pada Tomok untuk bergelar sebagai artis telah dimanfaatkan sepenuhnya oleh Tomok.

Ketiga-tiga mereka telah diberikan lagu yang dicipta khas untuk mereka pada pertandingan One In the Million
(OIAM) musim ke-3 ini.
Kini, kita tidak mungkin dengar lagi suara yang meleleh dari Tomok...
Semoga Tomok yang baru akan lebih bersinar....

Selamat tinggal Tomok dengan imej new boyz yang MELELEH kalau nyanyi.....


*Boleh la tahan lagu dia walaupun saye bkn peminat tomok...



0 comments:

Blog Widget by LinkWithin

Renungan

Tak perlu mencari teman secantik BALQIS,andai diri tak sehebat SULAIMAN. Mengapa mengharapkan teman setampan YUSOF jika kasih tak setulus ZULAIKHA. Tak perlu mengharapkan teman seteguh IBRAHIM andai diri tak sekuat SITI HAJAR dan mengapa dambakan teman hidup bak SITI KHADIJAH kalau diri tak sesempurna RASULULLAH (S.A.W).Bimbinglah dirinya dan terimalah kekurangan itu sebagai keunikan.carilah kebaikan pada dirinya dan bersyukurlah kerana dipertemukan dengannya. Tetaplah berdoa pada Tuhan agar die akan terus jadi milikmu..

Lagu ku..disini..

Mood nak dgr lagu nie...

Followers

IP
Kamoo d'mane.. =0